- Wizyty można umówić/przełożyć/odwołać wyłącznie w recepcji poradni osobiście/telefonicznie.
- Pacjent zobowiązany jest do opłacenia wizyty przed wejściem do gabinetu.
- Pacjent zobowiązany jest do przybycia 10 minut przed rozpoczęciem wizyty.
- Pacjent otrzymuje przypomnienie o wizycie dzień wcześniej w formie SMS. Nieotrzymanie SMS nie oznacza, że wizyta się nie odbędzie.
- Wymagane jest potwierdzenie wizyty za pomocą SMS lub telefonicznie. Brak potwierdzenia wizyty przez pacjenta może skutkować odwołaniem wizyty przez poradnie.
- Pacjent może odwołać wizytę lub zmienić jej termin najpóźniej do godz. 13.00 dnia poprzedzającego termin wizyty.
- Niestawienie się na wizytę, odwołanie wizyty lub zmiana terminu po godz. 13.00 dnia poprzedzającego wizytę skutkuje obowiązkiem uiszczenia przez pacjenta opłaty w wysokości 100% kosztów danej wizyty.
- Pacjenci zapisani na wizyty poniedziałkowe mogą najpóźniej odwołać/przełożyć wizytę w piątek poprzedzający wizytę do godziny 13.00.
- Spóźnienie się pacjenta na wizytę nie skutkuje wydłużeniem czasu przewidzianego na sesję. Wizyta kończy się zgodnie z planem.
- Cennik świadczonych usług specjalistycznych oraz usług dodatkowych dostępny jest w recepcji i na stronie internetowej.
- W przypadku zawarcia kontraktu terapeutycznego zasady kontraktu są nadrzędne dla powyższego regulaminu.